Papa en mama welkom in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Talitha Hanff - WaarBenJij.nu Papa en mama welkom in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Talitha Hanff - WaarBenJij.nu

Papa en mama welkom in Zuid-Afrika

Door: talithahanff

Blijf op de hoogte en volg Talitha

16 November 2010 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth


Gisteren was het dan zo ver. Ik stond weer vol spanning te wachten op mijn ouders. De hele dag was ik al erg zenuwachtig. Ik ben maar naar Walmer park gegaan met het idee dat de dag snel zou gaan. Uiteindelijk zijn ze goed aangekomen in PE met een half uurtje vertraging. Ik wist niet hoe snel ik ze een dikke knuffel moest geven. Lachen en huilen van blijdschap. Ik besefte op dat moment pas hoe erg ik ze eigenlijk had gemist.

Vandaag heb ik ze PE laten zien en morgen gaan we naar Addo Elephant Park. Donderdag gaan we richting Kaapstad via de garden route. Ik heb er erg veel zin in. Later zal ik een uitgebreid verslag doen over alle gebeurtenissen in Zuid-Afrika.


Kusjes xxxx en liefs Talitha


  • 17 November 2010 - 19:58

    Greetje:

    Hallo allemaal,
    Fijn dat papa en mama goed zijn aangekomen. Een half uurtje vertraging op zo'n lange reis is te verwaarlozen. Gelukkig kunnen ze nu weer lekker de benen strekken. Jullie gaan vast heel erg genieten van al het moois wat Afrika te bieden heeft. Doe iedereen de groetjes van ons en veel plezier op jullie reis naar Kaapstad! Misschien kunnen we nog wel een keer skypen, ik kijk regelmatig of jullie online zijn.
    xxx Greetje

  • 21 November 2010 - 17:07

    Uke:

    Lieve Talitha,
    Bedankt voor je kaart en lieve bericht. Veel plezier en lekker genieten met Ina en Arie!
    Liefs van Uke

  • 21 November 2010 - 23:37

    Paula:

    Ha,Talitha
    Wat jij allemaal wel niet meemaakt,zeg!Wat mooi,die foto"s!Zitten wij hier tussen de poezen en honden en heb jij gewoon een leeuwtje op schoot!Je maakt veel bijzondere dingen mee en nu ook samen met Ina en Arie.Wat moet dat fijn zijn om hen weer te zien!Doe je hen ook de groetjes van ons allemaal.
    Wij wensen jullie veel plezier!
    Groetjes,Paula

  • 26 November 2010 - 01:37

    Ina:

    Baie Dankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Talitha

Actief sinds 12 Aug. 2010
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 33174

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 28 December 2010

Stage Port Elizabeth

Landen bezocht: