Lieve zus, geniet ’n wonderlike dag. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Talitha Hanff - WaarBenJij.nu Lieve zus, geniet ’n wonderlike dag. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Talitha Hanff - WaarBenJij.nu

Lieve zus, geniet ’n wonderlike dag.

Door: talithahanff

Blijf op de hoogte en volg Talitha

08 December 2010 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth


Van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Een verjaardag vieren in een land als Afrika zal je nooit meer vergeten. We hebben vandaag lekker getokkeld in het Tsitsikamma park. Ik heb genoten en ik hoop jij ook. Vanavond gaan we er nog een gezellige avond van maken en we gaan het natuurlijk in Nederland nog een keer vieren met onze familie.

Lieve zus,
Ek wens jou geluk, nie net op jou verjaardag nie maar die hele jaar deur.

Zoals jullie uit bovenstaand bericht kunnen opmerken, is Nadine inmiddels goed aangekomen in Afrika. Afgelopen maandag heb ik haar (weer met vol spanning) opgehaald. Ik was erg blij om haar weer te zien en we gaan de laatste drie weken er een mooi tijd van maken. Papa en mama zijn na twee dagen vertraging weer veilig in Nederland aangekomen. Ik heb een erg leuke en mooie tijd met ze gehad. Eind deze week zorg ik ervoor dat er weer en nieuw verslag op mijn site komt te staan.

Tot dan!

Liefs en xx Talitha

  • 09 December 2010 - 08:30

    Drea En Cobie:

    Heel veel plezier saampjes en geniet van het mooie Afrika.
    Hopelijk spotten jullie de BIG 5....
    Goede reis terug de 28e en tot gauw.

    Gr. Drea, Cobie Alphen.

  • 09 December 2010 - 23:33

    Pama:

    Gezellig om zo samen de verjaardag te vieren. Dat vergeet je nooit, net zoals wij ook nooit de reis naar Zuid-Afrika zullen vergeten.
    Maar het is wel vreemd dat ook Nadine niet thuis is met haar verjaardag. Om het toch maar te vieren hebben we maar een "echte Bossche Bol" gegeten.
    Hey Nadine, sorry dat ik je op je verjaardag om 01.00 uur wakker belde. Ik dacht dat ik de eerste zou zijn. Maar ja, even vergeten dat je in PE een uurtje eerder jarig bent.......Beetje dom.
    Wij zijn nog steeds aan het bijkomen van onze reis en alle indrukken die Zuid-Afrika bij ons achtergelaten heeft.

    xxxx pama


  • 10 December 2010 - 15:11

    Joyce:

    heey talitha,
    ken je me nog ?
    whauw!!! wat een ervaring!! wat een belevenis!! en wat een mooie foto's!! vooral met die leeuwen!! dat wil ik ook zo graag!.
    hoe gaat t met je ?
    mis je NL al een beetje :P?
    met mij gaat alles goed, vandaag de uitgerekende data volgens de HA maar er is nog niks.
    spannend!!
    wanneer kom je terug!
    geniet ervan meis!! ik herkende je niet meer terug...
    groetjes en een dikke kus joyce

  • 12 December 2010 - 08:43

    Madeleine :

    Hee talitha!

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Erg leuk om je berichtjes elke keer te volgen! Geniet nog even van de laatste weekjes..
    Veel liefs, Madeleine.

  • 12 December 2010 - 18:18

    Greetje En Johan:

    Hallo dames,

    Een week geleden vertrok Nadine naar Afrika. Zou het vliegtuig wel vertrekken? Het was een spannende start. Sneeuw in Dusseldorf en stakingen in Madrid maakte het allemaal onzeker. Inmiddels geniet je alweer een week van Afrika en heb je alweer de nodige indrukken opgedaan. Gezellig bijkletsen met je zus en samen de laatste weken van Talitha beleven in Afrika. Een unieke ervaring die jullie vast niet meer gaan vergeten. Geniet ervan, het gaat nu echt heel snel! Tot gauw.

    xxxx van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Talitha

Actief sinds 12 Aug. 2010
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 33171

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 28 December 2010

Stage Port Elizabeth

Landen bezocht: