Het is bijna zover! - Reisverslag uit Bokhoven, Nederland van Talitha Hanff - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Bokhoven, Nederland van Talitha Hanff - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: talithahanff

Blijf op de hoogte en volg Talitha

12 Augustus 2010 | Nederland, Bokhoven

Nog maar 11 dagen te gaan en ik vertrek samen met mijn klasgenoot (Lindy van Oss) naar Port Elizabeth in Zuid-Afrika. Daar ga ik voor ruim 4 maanden stage lopen bij MTR Smit Children’ s haven.
Dit is een organisatie die accommodatie biedt aan 100 kinderen in de leeftijd van 3 tot 18 jaar. Deze kinderen komen uit allerlei gebieden en kunnen om verschillende redenen niet meer thuis wonen. Ze wonen in negen gezinswoningen en krijgen hier ondersteuning. Daarnaast kunnen ze meedoen aan dagelijkse activiteiten zoals studeren, sporten, vrijetijdsbesteding en er is een kerkje op het park aanwezig.

Ik zal de kinderen uit een gezinswoning gaan begeleiden, daarbij zijn mijn taken erg breed: van activiteiten opzetten tot individuele counseling.
Voor meer informatie over mijn stageplaats kun je kijken op de site: www.mtrsmit.co.za

Naast het stagelopen willen Lindy en ik natuurlijk veel dingen gaan ondernemen en vooral genieten van wat Zuid-Afrika ons te bieden heeft. Ik ga proberen om regelmatig een verhaal achter te laten op deze site zodat jullie mijn avonturen kunnen volgen. Ik ga jullie allemaal erg missen, maar dat komt goed want ik heb internet in het huis dus ik zal regelmatig te vinden zijn op msn, hotmail, skype etc.
Voordat ik vertrek hoop ik de meeste van jullie nog te zien op mijn feestje a.s. zaterdag 21 augustus.
Tot dan!!!

Liefs Talitha

  • 22 Augustus 2010 - 18:41

    Greetje:

    Yes, ik heb je gevonden op Waarbenjij.nu! We gaan je volgen. Het was een gezellig feest gisteren, we zijn er allemaal nog een beetje duf van. Het aftellen van de dagen zijn nu uren geworden, het grote avontuur komt steeds dichterbij! Goede vlucht en tot siens! Dikke knuffel en een vette xxx van ons allen!

  • 24 Augustus 2010 - 08:28

    Nadine:

    Hey Lieve zus,

    Gisteren hebben we jullie met z'n alle uitgezwaaid op het vliegveld.Dit was een emotioneel moment maar ook een trots moment.Je zit nu nog in het vliegtuig en zult rond 7 uur in Port Elizabeth zijn. Maak er een hele mooie werk vakantie van. Geniet en maak plezier.

    Met veel liefde en Xxjes
    Nadine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bokhoven

Talitha

Actief sinds 12 Aug. 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 33187

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 28 December 2010

Stage Port Elizabeth

Landen bezocht: